Pengikut

Selasa, 11 November 2008

Untuk emak, Hajah Salmah Omar yang mula-mula membenarkan aku mengenali dunia ini dan untuk abah, Haji Kareem Sabu yang mendidik aku ke jalan ini... "Orang yang paling kuat sebenarnya adalah orang yang bersabar. Tanpa kesabaran yang ditunjangi akal waras dan iman kental, kita pasti tidak dapat bangkit apabila menerima pukulan takdir. Walhal sesuatu bala itu juga nikmat buat kita hamba-Nya. Tegal disebalik musibah yang menimpa jarang kita mengintai hikmahnya".
Aku tahu diriku bukan puteri,
Dunia ini bukan aku yang punya,
Adakah salah aku minta ditemani,
Menjadi teman tempat berbicara.

3 ulasan:

  1. nak jenguk akak jap sebelum masuk exam. jam 2 nanti ada paper statistik. huhuhu....

    BalasPadam
  2. akak baru jak abis exam ni...sama la..tadi start jam 2 gak...

    BalasPadam
  3. Ayah dan ibu
    Itulah permulaan kami
    Dapat melihat bulan dan matahari
    Yang dikurniakan dari ILahi

    BalasPadam