Pengikut

Selasa, 25 Ogos 2009

Sakit menyerang kembali

Petang tadi lepas jak jam 4.30 terus kuar ofis...Then naik lrt ke Pasar Seni...Dalam dok tunggu bas ada plak sorang mamat kat sebelah nie hisap rokok...adoi Allah ja yang tau keadaan Mia...Lemas cam nak pengsan tapi terpaksa Mia tahan..alergi nie ngan bau2 asap rokok nie...
Naik jak bas terus rasa sesak nafas...dah la tak bawa inhaler...Nak kurangkan rasa sakit Mia pejam mata tido...tapi still sakit sebab bas rapid nie laju giler...sabar jak la..Mia rasa nak nangis giler tapi terpaksa tahan...malu orang sebelah dah pandang2...
Sampai umah terus damm...ubat...ubat...ubat...tu jak yang penting sampai terlupa Mia puasa hari nie...kena tahan lagi sampai waktu berbuka...tido tu jak yang boleh kurangkan sakit...huhu
huhu...Bila nak sembuh nie..tak mo sakit lagi..

4 ulasan:

  1. ala ciannyer..ang selalu sakit lagi ka??? Jaga la kesihatan...jangan aktif2 cam dulu dah..sejak sem lepas time nak abis study aku rasa ang selalu sangat sakit...

    kuatkan semangat...ang kena tahan la..amik ubat sharp time k..

    Take care k..aku dah la jauh dari ang nie...

    -Diana-
    p/s: ni taufik tau x???

    BalasPadam
  2. Diana: Jangan risau..aku dah biasa..leh kata dah imun pun..cumanya aku tak suka bila sakit..ang tau kan aku tak tahan sakit..kalau dah sakit tu...sakit sesangat..

    Taufiq dah tau..jangan bimbang la...he care about me...t ada kesempatan aku kenalkan ang ngan dia k

    BalasPadam
  3. ko ada asma yer sue? sama le mcm ako tp ako x guna inhaler. sue, ako nasihatkan pakai mask muka bila kuar tue. bukan pe, utk kesihatan ko gaks. ako kat skolah pun pakai mask muka sbb skolah ako index pencemaran dah semakin teruk. pembakaran haram di sana sini menyebabkan skolah aku penuh ngan asap. sies nie aku suh pkai mask muka tue. :P

    BalasPadam
  4. kak ina: thank u...memang pakai mask pun..su akan sakit kalau alergi ngan benda2 yg berkaitan jak..sejak2 stop bersukan nie selalu plak sakit...

    BalasPadam