Pengikut

Khamis, 1 Oktober 2009

AiDiLFiTRi 09

Nie abah Mia dengan cucu paling kecik...tengok la tu muka abah masih lebam lagi...cian atok kan... Ni abang Heri ngan adik aku dok sibuk gak nak posing bergambar...haha Ni anak buah yang paling banyak cakap..tapi acik tak paham sangat la..pasal yah kecek ganu... Yang kat atas tadi tu bergambar ngan abah adik dia la..Beza umur setahun jak.. Ni plak anak abang yang no-2...lahir tarikh yang sama ngan Aisya Balkis...beza 15 minit jak.. ni pon anak buah paling kecik gak..Hisap jari sbb ngantuk...hehe Ni cucu sedara Mia...kira Mia nie Tokcik la...adoi napa masam nih?? Pak Tih@ adik mak ngan keluarga masa datang beraya kat umah...Amboi...tema oren.. Nie plak bergambar ngan family makcik...siap dok atas tangga lagi Ha...mak cik sekeluarga masa majlis perhimpunan keluarga..Kali pertama dapat kumpul semua. Baru la dapat bergambar gak...sbbnya asyik jadi jurugambar jak Family besar kami...tapi ramai lagi yang tak da ni Senyum semua..."Selamat Hari Raya"

2 ulasan:

  1. Wal kura-kura...Seronok di hari raya...Ya kura-kura...

    BalasPadam