Pengikut

Rabu, 21 April 2010

Ku Mohon PadaMU

Ya Allah Ya Tuhanku Pandanglah aku dgn rahmatMu Pandanglah aku dgn belas ihsanMu Pandanglah aku dengan kasih syangMu Sesungghnya hanya Kau yg mengetahui isi hati ini Yg tersurat mahupun tersirat Kuserah segalanya padaMu dlm menentukan Janganlah Kau beri diriku utk mengawal diri ini Sekiranya tiada petunujuk dariMu pasti aku akan hanyut Sehanyut-hanyutnya dgn godaan duniawi ini Bantulah hambaMu ini dlm menjalani hidup yg makin mencabar ini Dalam mencari keredhaanMu dlm penghidupan yg sementara ini Cuba untuk aku amalkan sunnah NabiMu dalam penghidupan Makin besar gelombang yg aku hadapi Tempias dari dalam dan luar penghidupan Yg pasti tak ada satu kuasa yg dpt bg mudharat mahupun manfaat selain dgn izinMu Janganlah Kau putuskan hidayah yg telah Kau berikan ini Dgn ujian yg tak mampu utkku hadapi Sesungghnya segala yg baik dan buruk semuanya datang dr sisiMu

1 ulasan:

  1. SERAHKAN JIWA DAN RAGA KEPADA DIA...DIA MAHA MENGETAHUI AKAN APA YG BERLAKU..

    BalasPadam